سرور ابری شیلی

سرور ابری شیلی هاکان سرور
سرور ابری شیلی

سرور ابری شیلیرمسی پی یوفضاترافیکلوکیشن قیمت/ماهیانه
پلن اول۱ گیگابایت۱ هسته۱۵ گیگ۵۱۲ گیگابایتشیلی2,311,760 تومانثبت سفارش
پلن دوم۲ گیگابایت۱ هسته۲۰ گیگ۱ ترابایتشیلی2,635,140 تومانثبت سفارش
پلن سوم۴ گیگابایت۱ هسته۴۵ گیگ۲ ترابایتشیلی2,820,140 تومانثبت سفارش
پلن چهارم۶ گیگابایت۱ هسته۷۵ گیگ۳ ترابایتشیلی3,190,140 تومانثبت سفارش
پلن پنجم۸ گیگابایت۱ هسته۱۰۰ گیگ۵ ترابایتشیلی4,809,260 تومانثبت سفارش

سرور ابری شیلی چیست؟

امروزه یکی از محبو‌ب‌ترین و رایج‌ترین سرورها که طرفداران آن روز به روز در حال افزایش هستند، سرور ابری شیلی می‌باشد. شیـلی کشوری واقع در قاره آمریکای جنوبی است و سرورهای ابری این کشور بیشتر در پایتخت آن یعنی سانتیاگو قرار دارند البته ناگفته نماند برخی سرورهای این کشور از شهرهای کانسپسیون و والپارایسو ارائه می‌شوند.

 این سرور میزبان داده‌ها، اطلاعات و برنامه‌های بسیار گسترده است که افراد با بهره‌گیری از آن می‌توانند در حرفه و شغل خود پیشرفت چشمگیری کنند. افراد زیادی سرورهای فیزیکی را بهتر از سرور ابری می‌دانند اما جالب است بدانید سرور ابری شیلی تمامی قابلیت‌های یک سرور فیزیکی را در خود جای داده است.

سرورهای ابری شـیلی در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس هستند و اتصالی مطمئن دارند. هاکان سرور از معدود مجموعه‌هایی است که این سرور را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به فروش می‌رساند.

ویژگی ها و مزایای Chile cloud server

معمولا وقتی افراد به دنبال خرید سرور ابری کشورهای مختلف هستند، با این سوال روبه‌رو می‌شوند که سرور ابری هر کشور چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد؟ پاسخ این سوال شما را برای داشتن خریدی مطمئن‌تر کمک خواهد کرد.

در ادامه به بررسی برخی ویژگی‌ها و مزایای سـرور ابـری شیـلی می‌پردازیم:

1. سرویس دهی با بیشترین سرعت و کمترین قطعی:

بدون شک اولین ویژگی که هر سرور ابری باید داشته باشد، سرویس دهی پرسرعت همراه با کمترین قطعی است. از آنجا که فاصله کشور شیلی از ایران زیاد است، شاید فکر کنید سرعت این سرور چندان بالا نیست اما خوشبختانه سرور ابری شیلی در دسته سرورهای پرسرعت قرار دارد. این سرعت بالا به دلایل مختلفی از جمله استفاده از جریان برق پایدار است.این سرور حتی در زمان قطعی برق نیز سرعت خود را به دلیل استفاده از منابع تغذیه کمکی، حفظ می‌کند.

2. مقرون به صرفه:

قیمت سرور ابری شیلی به نسبت کیفیت و سرعت بالایی که دارد، بسیار مناسب است. این ویژگی سبب شده طرفداران این سرور چندین برابر شوند. به صورت کلی می‌توان گفت اگر بودجه کمی در اختیار دارید و به دنبال سروری مطمئن و باکیفیت هستید، سرور ابری شیلی بهترین گزینه برای شما است.

3. مقاوم در برابر بلاهای طبیعی:

شاید بدانید که احتمال وقوع زلزله شدید و سونامی در کشور شیلی وجود دارد. با توجه به این موضوع دقت زیادی در مکان قرار دادن دیتاسنترها شده است بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید این سرور ابری را تهیه کنید.

4. وجود سیستم‌های خنک کننده:

برای سرور ابری شیلی از سیستم‌های خنک کنندی مطلوبی استفاده می‌کنند تا در اثر حرارت و گرمای تولید شده ی بالا،  آسیب نبیند.

5. امنیت بالای سرور ابری شیلی:

برای مقایسه سرور ابری شیلی از نظر امنیت و حریم خصوصی باید بگوییم این سرور از امنیت خوبی برخوردار است. اگر به دنبال ذخیره سازی اطلاعات مهم خود از قبیل رمزها، داده‌های شرکتی و یا اطلاعات معاملات خود در سرور هستید، سرور ابری شیلی امن می‌باشد.

6. ارتقاء پنل:

خوشبختانه امکان ارتقاء پنل با توجه به نیاز خود در سرور ابری وجود دارد. شما می‌توانید این پنل را با توجه به بودجه و نیاز خود به راحتی ارتقاء دهید و از امکانات بیشتر آن بهره ببرید.

راهنمای خرید

اگر به دنبال خرید سرورهای ابری کشورهای مختلف از جمله کشور هنگ کنگ، نیجریه، آفریقای جنوبی، ایران، ژاپن، امارات، آرژانتین، کلمبیا و… هستید، مجموعه هاکان سرور یکی از بهترین پیشنهادها برای شما عزیزان است.

با وجود این مجموعه از قیمت‌های سرسام آور سـرورهای مختلف رها خواهید شد. هاکان سرور تمامی خدمات و محصولات خود را به منظور رضایت بیشتر مشتریان، با مناسبترین قیمت ارائه می‌دهد. این مجموعه برای ارائه خدمات به بهترین شکل از نوین‌ترین و پیشرفته‌ترین سخت افزارها استفاده می‌کند. تمامی سرورهای هاکان سرور دارای آی پی ثابت و پینگ پایین می‌باشند.

در صورت نیاز به دریافت هر گونه اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل در هنگام ثبت سفارش، می‌توانید با تیم پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید، تیم مجرب پشتیبانی شما را به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند.

سوالات متداول

آیا آی پی سرورهای ابری شیلی ثابت هستند؟

بله، تا زمانی که سرور ابری خود را تمدید کنید آی پی ثابت خواهد ماند.

چه سیستم عاملی باید انتخاب کنیم؟

نوع کاربری شما سیستم عامل مورد نیاز را تعیین خواهد کرد.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با همیاران فروش تماس حاصل نمایید

آیا می‌توان بعد از خرید پلن سرور ابری شیلی را ارتقا داد؟

بله، شما در هر زمان قادر خواهید بود پلن سرور ابری خود را ارتقا دهید و تنها هزینه ما به تفاوت را پرداخت خواهید کرد.

آیا برای تمدید سرور ابری شیلی اطلاع داده می‌شود؟

بله، 6 روز قبل ازموعد سررسید تمدید ایمیل برای شما ارسال خواهد شد و درروز موعد سررسید جهت یادآوری با شما تماس گرفته می‌شود.

در سرور ابری شیلی از چه نوع هاردی استفاده می‌شود؟

در تمامی سرور های ابری از هارد های SSD و SSD NVMe استفاده می‌شود.

بکاپ از سرور ابری شیلی چگونه است؟

بکاپ از سرور ابری برعهده کاربر می‌باشد در صورتی که از سرور ابری خود بکاپ می‌خواهید می‌توانید در بخش فنی تیکت ثبت نمایید تا بکاپ گیری از سرور شما انجام گردد.

مشتریانی که به ما اعتماد کرده‌اند