سرور ابری پرتغال

خرید سرور ابری پرتغال هاکان سرور
سرور ابری پرتغال

سرور ابری پرتغالرمسی پی یوفضاترافیکلوکیشن قیمت/ماهیانه
پلن اول۱ گیگابایت۱ هسته۳۰ گیگ۱.۵ ترابایتپرتغال690,000 تومانثبت سفارش
پلن دوم۲ گیگابایت۲ هسته۴۰ گیگ۲ ترابایتپرتغال1,035,000 تومانثبت سفارش
پلن سوم۴ گیگابایت۲ هسته۲۰ گیگ۲.۵ ترابایتپرتغال1,293,750 تومانثبت سفارش
پلن چهارم۸ گیگابایت۶ هسته۱۶۰ گیگ۵ ترابایتپرتغال1,798,000 تومانثبت سفارش

سرور ابری کشور پرتغال یکی از باکیفیت‌ترین و پرسرعت‌ترین سرورها محسوب می‌شود که توصیه می‌شود تمامی کسانی که برای کسب و کار خود به دنبال سرور ابری هستند، حتما آن را تهیه کنند. با وجود این سرور شما همانند یک شهروند پرتغالی به تمامی امکانات مجازی و اینترنتی این کشور مانند افتتاح حساب در بانک، انجام معاملات ارزی و دیجیتالی، ثبت شرکت در کشور پرتغال، معاملات بورسی، ترید و… دسترسی دارید. همانطور که می‌دانید شرکت در برخی از آزمون‌های بین‌المللی در ایران غیرقابل انجام است اما با کمک این سرور ابری به راحتی می‌توانید در این آزمون‌ها شرکت کنید.

سرور ابری پرتغال از شهرهای مختلف این کشور به خصوص پایتخت آن یعنی  لیسبون صادر می‌شود. این سرور به دلیل داشتن سرعت بسیار بالا و عدم قطعی طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

سرور ابری پرتغال، منابع بسیار باکیفیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد به طوری که کاربران با یک بار تجربه خرید این سرور، طرفدار ثابت آن باقی می‌مانند.

هاکان سرور یکی از معدودترین و معتبرترین مجموعههایی است که این سرور را به مشتریان خود با قیمتی مناسب و پینگ پایین ارائه میدهد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با این سرور هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌ها و مزایای سرور ابری پرتغال

  1. سرور ابری پرتغال با انواع سیستم‌های عامل و برنامه‌های مختلف هم خوانی دارد و محدودیتی برای افراد ایجاد نمی‌کند.
  2. یکی از عللی که سبب شده طرفداران این سرور ابری به شدت افزایش پیدا کنند، پینگ پایین و سرعت بالای آن است.
  3. خنک کننده‌های قوی سرور ابری پرتغال از داغ شدن بیش از اندازه آن جلوگیری می‌کنند.
  4. دیتاسنترهای سرور ابری پرتغال در برابر بلاهای طبیعی مانند سیل، زلزله، سونامی و… مقاومت بسیار بالایی دارند.
  5. با وجود سرور ابری پرتغال نیازی نیست نگران امنیت و حفظ حریم خصوصی باشید. این سرور امکانات امنیتی پیشرفته‌ای را برای کاربران خود قرار می‌دهد که احتمال هک و نفوذ به آن بسیار کم است بنابراین با خیالی راحت اطلاعات مهم خود را در این سرور نگهداری کنید.
  6. اگر به دنبال میزبانی قدرتمند برای وب سایت خود هستید، این سرور گزینه مناسبی به شمار می‌رود.
  1. قیمت از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید سرور ابری باید به آن دقت شود. در واقع کاربران انتظار دارند که امکاناتی که سرور ابری در اختیارشان می‌گذارد با قیمت آن همخوانی داشته باشد. خوشبختانه سرور ابری پرتغال دارای قیمت مناسبی می‌باشد.
  2. با وجود این سرویس پرسرعت می‌توانید به حجم بالایی از منابع‌ گسترده دست یابید.
  3. سرور ابری پرتغال تمامی قابلیت‌های یک سرور فیزیکی را در خود جای داده است و شباهت‌های بی‌شماری با این سرور دارد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر به جای سرور فیزیکی یک سرور ابری باکیفیت تهیه کنید.
  4. دیتاسنترهای سرور ابری پرتغال دارای انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بالایی هستند و به راحتی می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند.
  5. این سرور ابری، به راحتی قابل نصب است و نصب آن زمان زیادی را از کاربران نمی‌گیرد.
  6. یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید سرورهای ابری باید به آن دقت داشته باشید، وجود برق پشتیبان است. در صورتی که دیتاسنتر سرور ابری، دارای برق پشتیبان باشد، احتمال قطع شدن سرور در زمان قطعی برق اصلی بسیار کاهش می‌یابد.

راهنمای خرید Portugal cloud server از مجموعه هاکان سرور

هاکان سرور یکی از مورد اعتماد ترین مجموعه‌ها در زمینه ارائه انواع سرویس‌ها مانند سرورهای ابری و سرورهای مجازی است. اگر علاقه‌مند به دریافت سرور ابری پرتغال هستید، بهترین مجموعه برای خرید این سرور بدون شک، هاکان سرور می‌باشد. از آنجا که هاکان سرور تمامی سرویس‌های خود را با بالاترین سرعت و کیفیت ارائه می‌دهد، آن را بهترین مجموعه می‌دانیم.

 هاکان سرور به منظور جلب حداکثری رضایت مشتریان خود، قیمت سرویس‌های خود را در مناسبترین حالت قرار داده است. در واقع شما با وجود هاکان سرور از قیمت‌های نجومی و سرسام آور راحت خواهید شد. جالب است بدانید این مجموعه از نوین‌ترین سخت افزارها استفاده می‌کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد.

تنوع سرویس‌های موجود در هاکان سرور بسیار بالا است و شما می‌توانید انواع سرورهای ابری کشورهای مختلفی مانند پرتغال، هنگ کنگ، جمهوری چک، یونان، دانمارک، بلغارستان، اتریش ،فرانسه، لیتوانی، ایران، ترکیه و… را از این مجموعه تهیه کنید.

در صورت وجود هر گونه سوال یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر تیم مجرب پشتیبانی آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. تیم پشتیبانی شما را برای داشتن خریدی راحت و آسوده به بهترین نحو راهنمایی می‌کند و سرویس‌هایی متناسب با نیاز شما معرفی خواهند کرد.

سوالات متداول

آیا آی پی سرورهای ابری پرتغال ثابت هستند؟

بله، تا زمانی که سرور ابری خود را تمدید کنید آی پی ثابت خواهد ماند.

چه سیستم عاملی باید انتخاب کنیم؟

نوع کاربری شما سیستم عامل مورد نیاز را تعیین خواهد کرد.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با همیاران فروش تماس حاصل نمایید

آیا می‌توان بعد از خرید پلن سرور ابری پرتغال را ارتقا داد؟

بله، شما در هر زمان قادر خواهید بود پلن سرور ابری خود را ارتقا دهید و تنها هزینه ما به تفاوت را پرداخت خواهید کرد.

آیا برای تمدید سرور ابری پرتغال اطلاع داده می‌شود؟

بله، 6 روز قبل ازموعد سررسید تمدید ایمیل برای شما ارسال خواهد شد و درروز موعد سررسید جهت یادآوری با شما تماس گرفته می‌شود.

در سرور ابری پرتغال از چه نوع هاردی استفاده می‌شود؟

در تمامی سرور های ابری از هارد های SSD و SSD NVMe استفاده می‌شود.

بکاپ از سرور ابری پرتغال چگونه است؟

بکاپ از سرور ابری برعهده کاربر می‌باشد در صورتی که از سرور ابری خود بکاپ می‌خواهید می‌توانید در بخش فنی تیکت ثبت نمایید تا بکاپ گیری از سرور شما انجام گردد.

مشتریانی که به ما اعتماد کرده‌اند