سرور ابری هنگ کنگ

سرور ابری هنگ کنگ
سرور ابری هنگ کنگ

سرور ابری هنگ کنگ
رمسی‌پی‌یو فضاترافیکلوکیشنقیمت/ماهانه
پلن اول۵۱۲ مگابایت۱ هسته10 گیگ512 گیگابایتهنگ کنگ325,000 تومانثبت سفارش
پلن دوم1 گیگابایت1 هسته30 گیگ1.5 ترابایتهنگ کنگ715,000 تومانثبت سفارش
پلن سوم2 گیگابایت2 هسته40 گیگ2 ترابایتهنگ کنگ1,014,000 تومانثبت سفارش
پلن چهارم4 گیگابایت4 هسته80 گیگ4 ترابایتهنگ کنگ1,300,000 تومانثبت سفارش
پلن پنجم8 گیگابایت6 هسته160 گیگ5 ترابایتهنگ کنگ4,680,000 تومانثبت سفارش
پلن ششم16 گیگابایت8 هسته320 گیگ6 ترابایتهنگ کنگ8,450,000 تومانثبت سفارش

سرور چیست:

سرور سیستم رایانه‌ای است که بطور ۲۴ ساعته روشن است و همواره در طول شبانه روز خدمات ارائه می‌کند. سرور مانند بقیه سیستم‌های رایانه‌ای از منابعی همچون پردازنده، رم، حافظه‌های جانبی و غیره استفاده می‌کند و مشتریان با توجه به نیاز خود می‌توانند از پلنی که دارای منابعی مشخص هست استفاده کنند هاکان سرور انواع سرور‌های ابری، اختصاصی، اشتراکی را با قیمت‌های مناسب و پشتیبانی عالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مفهوم سرور ابری (رایانش ابری):

سرور ابری تشکیل شده از اتصال چند سرور و سیستم رایانه است که با هم تبادل اطلاعات می‌کنند و اطلاعات مهم شما می تواند در هر کدام از آن سرور‌ها ذخیره شده و در صورت از دسترس خارج شدن هر کدام از سرور های ابری سرور دیگر جایگزین شده و ارائه خدمات می‌کند.

مزایای استفاده از سرور ابری :

– امنیت بالا

– سرعت پردازش بالا

– سرویس‌دهی با کیفیت ۲۴ ساعته

سرور ابری هنگ کنگ هاکان:

سرور ابری هنگ کنگ هاکان از شهرهای Liaoning و Tsuen Wan به کاربران ارائه می‌شود. سرورهای موجود در دیتا سنترهای این شهر ها به قابلیت‌های زیادی که دارند شهرت دارند و طرفداران خود را دارند.

پس از ثبت سفارش سرور ابری هنگ کنگ شما در پنل کاربری خود در هاکان ‌توانید سرور خود را مدیریت کرده و در صورت نیاز منابع سرور خود را افزایش یا کاهش دهید.

یکی از مزایای سرورهای ابری این است که شما به میزان استفاده‌ای که می‌خواهید و نیازی که دارید از منابع استفاده می‌کنید و پرداخت را انجام می‌دهید.

این مزیت برای کسب و کارهایی که در زمان تبلیغات و جذب مشتری هستند فوق العاده کارآمد است زیرا در صورت بالا رفتن ناگهانی ترافیک می‌توان به راحتی از منابع بیشتر استفاده کنند و بتوانند خدمات دهی خود را قطع نکنند.

نکته مهم در سرورهای ابری از جمله سرور ابری هنگ کنگ هاکان امنیت بالاست که شما بدون نگرانی از اینکه اطلاعات خود را از دست بدهید از آن استفاده کرده و اطلاعات خود را ذخیره سازی کنید.

هاکان سرور یکی از بهترین پشتیبانی‌ها را برای مشتریان ارائه می‌دهد و شما میتوانید با خیال راحت از پلن‌های مختلفی که هاکان در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید.

سیستم عامل یکی از مهمترین بخش‌های سرور و سیستم‌های کامپیوتری است. تمامی برنامه‌های نرم افزاری در بستر سیستم عامل انجام خواهد شد و سیستم عامل است که می‌تواند منابع سخت افزاری را مدیریت کند و از آن‌ها بنا به نیاز استفاده کند.

یکی از مزایای پشتیبانی خوب تغییر راحت سیستم عامل است که شما با تماس با بخش فنی یا ثبت تیکت به راحتی اقدام به تغییر سیستم عامل کنید.

بعد از خرید پلن سرور ابری هنگ کنگ پیکربندی اولیه سیستم در الویت قرار می‌گیرد و شما در مدت زمان کمی می‌توانید به سرور خود دسترسی پیدا کرده از آن استفاده کنید. کارشناسان هاکان همواره در تلاش هستند که مدت زمان انتظار مشتریان برای استفاده از پلن انتخابی را به کمترین حالت ممکن برسانند پس با خیال راحت می‌توانید پلن خود را سفارش دهید.ی

سوالات متداول

آیا آی پی سرورهای ابری هنگ کنگ ثابت هستند؟

بله، تا زمانی که سرور ابری خود را تمدید کنید آی پی ثابت خواهد ماند.

چه سیستم عاملی باید انتخاب کنیم؟

نوع کاربری شما سیستم عامل مورد نیاز را تعیین خواهد کرد.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با همیاران فروش تماس حاصل نمایید.

آیا می‌توان بعد از خرید پلن سرور ابری هنگ کنگ را ارتقا داد؟

بله، شما در هر زمان قادر خواهید بود منابع سرور ابری خود را ارتقا دهید و تنها هزینه ما به تفاوت را پرداخت خواهید کرد.

آیا برای تمدید سرور ابری هنگ کنگ اطلاع داده می‌شود؟

بله، 6 روز قبل ازموعد سررسید تمدید ایمیل برای شما ارسال خواهد شد و درروز موعد سررسید جهت یادآوری با شما تماس گرفته می‌شود.

در سرورهای ابری هنگ کنگ از چه نوع هاردی استفاده می‌شود؟

در تمامی سرور های ابری از هارد های SSD و SSD NVMe استفاده می‌شود.

بکاپ از سرورهای ابری هنگ کنگ چگونه است؟

بکاپ از سرور ابری برعهده کاربر می‌باشد در صورتی که از سرور ابری خود بکاپ می‌خواهید می‌توانید در بخش فنی تیکت ثبت نمایید تا بکاپ گیری از سرور شما انجام گردد.

سوالات متداول

برخی همراهان ما