سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایران
سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایرانمدل سرورسی‌پی‌یو رمهاردترافیکپورتقیمت/ماهانه
پلن اول DL360 Gen92x E5-2620 v3 (12 Cores 24 Threads)32G DDR41x480G SSD DCPort 10 GBit/s3,500,000 تومانثبت سفارش
پلن دومDL360 Gen92x E5-2620 v3 (12 Cores 24 Threads)64G DDR42x480G SSD DCPort 10 GBit/s4,300,000 تومانثبت سفارش
پلن سومDL360 Gen92x E5-2680 v3 (24 Cores 48 Threads)64G DDR41x960G SSD DCPort 10 GBit/s5,200,000 تومانثبت سفارش
پلن چهارمDL360 Gen92x E5-2680 v3 (24 Cores 48 Threads)128G DDR42x960G SSD DCPort 10 GBit/s6,700,000 تومانثبت سفارش
پلن پنجمDL360 Gen92x E5-2690 v4 (28 Cores 54Threads)128G DDR42x960G SSD DCPort 10 GBit/s7,300,000 تومانثبت سفارش
پلن ششمDL360 Gen92x E5-2690 v4 (28 Cores 54 Threads)256G DDR44x960G SSD DCPort 10 GBit/s10,000,000 تومانثبت سفارش

فهرست مطالب-هاکان سرور

فهرست مطالب

سرور اختصاصی

سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایران در دیتاسنتر های تبیان، برج میلاد، زیرساخت و صفر و یک قابل میزبانی می‌باشد. در سرور اختصاصی ایران از بهترین کیفیت و بروز ترین سخت افزار ها استفاده شده است. اگر بیشتر کاربران بازدید کننده شما در ایران قرار دارند پیشنهاد ما استفاده از سرور اختصاصی ایران می‌باشد که کمترین پینگ تایم و بالاترین سرعت را به کاربران خود ارائه دهید.

معرفی سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایران به نوعی از میزبانی گفته می شود که در آن یک سرور فیزیکی منحصرا به یک کاربر یا سازمان اختصاص داده شده است. بر خلاف هاست اشتراکی، که در آن منابع یک سرور را بین چندین کاربر به اشتراک می گذارند، سرور اختصاصی عملکرد، کنترل و امنیت بیشتری را ارائه می دهند.

همانطور که مشخص است سرور اختصاصی ایران به این معناست که خدمات میزبانی در داخل کشور انجام می شود و به طور خاص برای افراد و سازمان هایی که می خواهند در داخل کشور فعالیت کنند و به دنبال میزبانی بومی هستند مناسب است. این سرورها منابع سخت افزاری و نرم افزاری بسیار قدرتمندی دارند که به کاربران اجازه می دهد کنترل کاملی بر محیط سرور خود داشته باشند.

با انتخاب سرور اختصاصی ایران، کاربران می توانند از قدرت و عملکرد منابع اختصاصی بهره ببرند و در نتیجه عملکرد وب سایت خود را بهبود ببخشند و سرعت بارگذاری سریع تر و تجربه کاربری را افزایش دهند. علاوه بر آن خرید سرور اختصاصی ایران امنیت داده ها را برای کاربران تضمین می کند و به کاربران امکان می دهد داده های خود را به صورت محلی ذخیره و مدیریت کنند و امنیت و حریم خصوصی را افزایش دهند.

سرور اختصاصی ایران انعطاف پذیری بالایی دارد و به کاربران این امکان را می دهد تا تنظیمات سرور خود را برا اساس نیازهای خاص خود سفارشی کنند. این تنظیمات شامل نصب و پیکربندی برنامه ها و ابزارهای نرم افزاری متناسب با نیازهای آن ها و همچنین ارائه یک محیط میزبانی بسیار سازگار است.

مزایای سرور اختصاصی ایران

در این قسمت از مطلب مزایای سرور اختصاصی ایران را بررسی می کنیم.

سرور اختصاصی ایران در مقایسه با هاست اشتراکی عملکرد و قابلیت اطمینان تری را ارائه می دهد. به این دلیل که منابع به طور اختصاصی به وب سایت یا اپلیکیشن شما اختصاص داده شده است، عملکرد سرور از نظر زمان بارگذاری سریع تر، زمان آپدیت و تجربه کاربری بسیار بهبود یافته است. عملکرد و سرعت بالا یکی از مزیت هایی است که برای کسب و کارهایی که نیاز به ترافیک بالا یا برنامه های پیچیده دارند بسیار اهمیت دارد.

امنیت سرور اختصاصی ایران در برابر سرورهای اشتراکی نیز بهبود یافته است. همانطور که می دانیم امنیت یکی از اولویت های هر کسب و کار آنلاینی است. زمانی که برای میزبانی وب سایت یا اپلیکیشن خود سرور اختصاصی ایران را انتخاب می کنید یک لایه امنیتی اضافی را به دست می آورید. سرور اختصاصی به شما این امکان را می دهد که کنترل کاملی بر اقدامات امنیتی مانند فایروال، کنترل های دسترسی و پروتکل های امنیتی داشته باشید. با این سطح کنترل بالا می توانید به خوبی از اطلاعات حساس مشتریان محافظت کنید.

کنترل کامل و سفارشی سازی یکی دیگر از مزایایی است که با خرید سرور اختصاصی ایران می توانید به دست آورید. برخلاف هاست اشتراکی که منابع بین چندین کاربر به اشتراک گذاشته می شود، سرور اختصاصی ایران قابلیت سفارشی سازی و کنترل بیشتری به شما می دهد. با این ویژگی می توانید سرور را بر اساس نیازهای خاص خود پیکربندی کنید.

همانطور که از نامش پیداست با خرید سرور اختصاصی ایران به منابع خود به صورت انحصاری دسترسی خواهید داشت. این مزیت باعث می شود که شما نگران مصرف سایر وب سایت ها یا برنامه های کاربردی پهنای باند، فضای دیسک یا قدرت پردازش نباشید. به دلیل دسترس بودن منابع اختصاصی عملکرد ثابت و قابل اعتمادی را در اختیار خواهید داشت.

مقیاس پذیری بهتر یکی دیگر از مزایای خرید سرور اختصاصی ایران است که باعث می شود همانطور که تجارت شما رشد می کند، نیازهای میزبانی شما نیز افزایش یابد. سرور اختصاصی ایران نیز گزینه های مقیاس پذیری عالی را ارائه می دهد و می توانید متناسب با نیازهایتان منابع را تغییر دهید.

افزایش سرعت وب سایت یکی دیگر از مزیت های استفاده از سرور اختصاصی ایران است. همانطور که می دانید سرعت وب سایت نقش مهمی در رضایت کاربر و سئو دارد. با استفاده از این سرور می‌توانید سرعت بارگذاری بالاتر و عملکرد بهتری دست پیدا کنید. 

میزبانی وب سایت یا برنامه شما بر روی سرور اختصاصی ایرانی تضمین می کند که داده های شما در داخل ایران باقی می ماند. این امر می تواند به ویژه برای مشاغل دارای الزامات قانونی یا نظارتی، برای حفظ حریم خصوصی داده ها مهم باشد. با انتخاب سرور اختصاصی ایران خیالتان راحت است که داده های شما تابع قوانین و مقررات محلی است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سرور اختصاصی ایران مقرون به صرفه بودن آن است. در حالی که هاست اشتراکی ممکن است در ابتدا گزینه مقرون به صرفه تری به نظر برسد، یک سرور اختصاصی ایرانی می تواند در دراز مدت در هزینه های شما صرفه جویی کند. با میزبانی مشترک، با رشد وب سایت یا اپلیکیشن شاید نیاز داشته باشید که به یک برنامه با قیمت بالاتر ارتقا پیدا کنید یا حتی در نهایت آن را به یک سرور اختصاصی تغییر دهید. با انتخاب سرور اختصاصی در ابتدا از هزینه های احتمالی انتقال اطلاعات و اختلالات مرتب با مقیاس پذیری زیرساخت میزبانی خود جلوگیری می کنید.

ویژگی های سرور اختصاصی ایران هاکان

بکاپ روزانه

سرویس میزبانی وب نوعی از سرویس میزبانی وب است که به افراد و سازمان ها اجازه می دهد تا وب سایت خود را از طریق وب جهانی به اشتراک بگذارند.

میزبانی فضای ابری

سرویس میزبانی وب نوعی از سرویس میزبانی وب است که به افراد و سازمان ها اجازه می دهد تا وب سایت خود را از طریق وب جهانی به اشتراک بگذارند.

شبکه سریع

سرویس میزبانی وب نوعی از سرویس میزبانی وب است که به افراد و سازمان ها اجازه می دهد تا وب سایت خود را از طریق وب جهانی به اشتراک بگذارند.

100% میزبانی امن

سرویس میزبانی وب نوعی از سرویس میزبانی وب است که به افراد و سازمان ها اجازه می دهد تا وب سایت خود را از طریق وب جهانی به اشتراک بگذارند.

ضمانت بازگشت وجه

سرویس میزبانی وب نوعی از سرویس میزبانی وب است که به افراد و سازمان ها اجازه می دهد تا وب سایت خود را از طریق وب جهانی به اشتراک بگذارند.

24x7 پشتیبانی آنلاین

سرویس میزبانی وب نوعی از سرویس میزبانی وب است که به افراد و سازمان ها اجازه می دهد تا وب سایت خود را از طریق وب جهانی به اشتراک بگذارند.

امکانات و ویژگی های سرور اختصاصی ایران در هاکان سرور

امروزه که استفاده از اینترنت و کسب و کارهای آنلاین رشد بسیار زیادی داشته اند، استفاده از سرور اختصاصی موجب بازیابی سریع و امنیت بالاتری خواهد شد. ایران نیز یکی از کشورهایی است که در زمینه ارائه سرویس های سرور اختصاصی توانسته است پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. هاکان سرور یکی از بهترین ارائه دهندگان سرور اختصاصی ایران است که امکانات و ویژگی های بسیار خوبی به کاربران ارائه می دهد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از امکانات مهم سرور اختصاصی ایران در هاکان سرور، سرعت بالا در بارگذاری صفحات و پاسخگویی به درخواست ها است. با استفاده از سرورهای پرقدرت و اتصالات اینترنتی پرسرعت، کاربران می توانند از تجربه ارائه خدمات سریع و بی درنگ بهره مند شوند.
  • امنیت بالا یکی دیگر از ویژگی های سرور اختصاصی ایران در هاکان سرور است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هاکان سرور برای حفظ امنیت سرور اختصاصی ایران، از تکنولوژی های رمزنگاری و محافظت از داده ها، به صورت پیشرفته استفاده می کند. با استفاده از فایروال و تنظیمات امنیتی پیشرفته اطلاعات کاربران در هاکان سرور به خوبی حفظ می شود.
  • انعطاف پذیری یکی دیگر از ویژگی های سرور اختصاصی ایران است. انعطاف پذیری سرورها به این صورت است که کاربران می توانند منابع سرور را بر اساس نیاز خود تنظیم کنند و به راحتی پلن ها و مشخصات سرور را بر اساس نیاز خود تغییر دهند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که منابع سرور را متناسب با رشد کسب و کار خود مدیریت کنند.
  • هاکان سرور با ارائه پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته توسط تیم فنی مجرب خود به کاربران خود این اطمینان را می دهد که مشکلات و درخواست های آن ها با سرعت بالا برطرف شود.
  • هاکان سرور امکان همکاری با نرم افزارهای پرطرفدار را نیز فراهم می کند. امکان نصب سیستم عامل های مختلف و نصب سریع نرم افزارها باعث می شود کاربران نرم افزارهای مورد علاقه خود را به راحتی نصب کنند.

سرور اختصاصی ایران بهتر است یا خارج؟

هرچند که انواع سرور اختصاصی ایران و خارج هرکدام می توانند کاربردهای مختلف و مزایای منحصر به فردی داشته باشند اما سعی می کنیم در اینجا چند مورد از مزایای سرور اختصاصی ایران را در مقایسه با سرورهای خارج از کشور بررسی کنیم:

  • با سرور اختصاصی ایران می توان مشکلات سخت افزاری را به سرعت و به طور کامل برطرف کرد.
  • سرور اختصاصی ایران انعطاف پذیری را برای ارتقاء و اصلاح منابع سرور بر اساس نیازهای شما ارائه می دهد که امکان مقیاس پذیری و عملکرد مناسب را فراهم می کند.
  • هزینه سرور اختصاصی ایران با نوسان نرخ ارز کمتر تغییر خواهد کرد و افزایش بسیار کمتری خواهد داشت  و در مقابل هزینه خدمات برای سرورهای مستقر در خارج از ایران کمتر است.
  • سرور اختصاصی ایران زمان پینگ کمتری را برای کاربران داخل ایران فراهم می کند.
  • سرور اختصاصی ایرانی اغلب گزینه ای برای ارسال درخواست ترافیک با نصف هزینه خدمات داخلی را ارائه می دهد و در نتیجه برای کسب و کارهای محلی مقرون به صرفه است.

برای انجام چه کارهایی بهتر است از سرور اختصاصی ایران استفاده شود؟

در اینجا موارد استفاده سرور اختصاصی ایران را ذکر می کنیم.
میزبانی وب سایت: سرور اختصاصی ایران معمولا برای میزبانی وب سایت ها، به ویژه آن هایی که مخاطبان محلی ایران دارند استفاده می شود که تجربه کاربری بهتر، دسترسی سریع و قابل اعتمادی را به کاربران ارائه می دهد.
سرور اختصاصی ایران برای میزبانی پلتفرم های تجارت الکترونیک ایده آل هستند و کسب و کارها را قادر می سازند تا محصولا و خدمات را به صورت آنلاین به مشتریان ایرانی بفروشند. زیرساخت بومی سازی شده به اطمینان از پردازش سریع تر تراکنش و تجربه خرید یکپارچه کمک می کند.
مشاغل ایرانی اغلب از سرورهای اختصاصی برای میزبانی برنامه های سازمانی خود مانند سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری، ابزارهای مدیریت پروژه و نرم افزار برنامه ریزی منابع استفاده می کنند.
سرور اختصاصی ایران به عنوان راه حل های کارآمد برای ذخیره سازی داده ها و پشتیبان گیری برای کسب و کارها عمل می کند. همچنین یک محیط امن و قابل اعتماد برای ذخیره و محافظت از داده های حساس فراهم می کند.
سرور اختصاصی ایران از فعالیت های میزبانی و توسعه اپلیکیشن پشتیبانی می کنند و به کسب و کارها و توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های خود را در یک محیط امن و کنترل شده مستقر و آزمایش کنند.
سرور اختصاصی ایران می توانند به عنوان سرور VPN استفاده شوند و ارتباطات امن و خصوصی را برای افراد و مشاغل فراهم کنند.
سرور اختصاصی ایران برای میزبانی پلتفرم های بازی و سرورهای بازی چند نفره محبوب هستند و بازی روان و تجربیات بسیار خوبی را بری گیمرهای محلی فراهم می کند.
این مواردی که برشمردیم تنها بخشی از کاربردهای متنوع سرور اختصاصی ایرانی است. زیرساخت بومی و عملکرد قابل اطمینان این سرور آن را برای طیف وسیعی از فعالیت های آنلاین مناسب می کند و از رشد و موفقیت کسب و کارها و افراد در ایران حمایت می کند.

قیمت سرور اختصاصی ایران

لازم است اشاره کنیم که قیمت سرور اختصاصی ایران تحت تاثیر عوامل مختلفی است و نمی توان قیمت مشخصی را برای آن تعیین کرد. در زیر به به این عوامل اشاره می کنیم:
مشخصات سخت افزار سرور مانند CPU و RAM و فضای ذخیره سازی و اتصال به شبکه مستقیما بر قیمت سرور اختصاصی ایران تاثیرگذارند.
پهنای باند اختصاص داده شده و محدودیت های انتقال داده، در تعیین قیمت سرور اختصاصی ایران نقش دارد. سرورهایی با پهنای باند بالاتر یا امکان انتقال نامحدود داده معمولا گران تر هستند.
خدمات اضافی مانند پشتیبانی مدیریت شده، ویژگی های امنیتی و نظارت بر سرور می تواند به هزینه کلی سرور اختصاصی اضافه کند.
طول قرارداد میزبانی نیز می تواند بر قیمت سرور اختصاصی ایران تاثیرگذار باشد. قراردادهای بلندمدت در مقایسه با تعهدات کوتاه مدت اغلب با قیمت های تخفیفی همراه بوده و می توان گفت مقرون به صرفه هستند.
توجه به این نکته ضروری است که ابتدا باید نیازها و اهداف پروژه خود را تعیین کنید و سپس پلنی را که متناسب با نیاز شماست را انتخاب کرده و قیمت نهایی سرور اختصاصی ایران را محاسبه کنید. لازم به ذکر است که قیمت پلن های مختلف در جدول قیمت ها ارائه شده است.

خرید سرور اختصاصی ایران

برای خرید سرور اختصاصی ایران باید نکاتی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده سرور اختصاصی ایران یک زیرساخت شبکه قابل اعتماد و سخت افزار قوی برای به حداقل رساندن خرابی و اطمینان از عملکرد سرور سازگار را ارائه می دهد.
به دنبال یک سرور اختصاصی ایران با مشخصات سخت افزاری قدرتمند از جمله RAM، CPU و ظرفیت ذخیره سازی باشید تا از عملکرد بهینه برنامه ها و وب سایت های خود اطمینان حاصل کنید.
اتصال به شبکه مرکز داده ای که سرور در آن میزبانی می شود را بررسی کنید. به دنبال ارائه دهندگانی باشید که اتصالات شبکه با سرعت بالا و قابل اعتماد را به کاربران ارائه می دهد تا از دسترسی سریع و یکپارچه اطمینان داشته باشید.
موقعیت فیزیکی دیتاسنتر در ایران را در نظر بگیرید. انتخاب یک مرکز داده نزدیک به کاربران هدف شما می تواند تاخیر را به حداقل رسانده و تجربه کاربری را بهبود بخشد.
تعیین کنید که آیا ارائه دهنده گزینه های مقیاس پذیری را ارائه می دهد یا خیر که به شما این امکان را می دهد تا منابع سرور خود را با افزایش نیازهای خود به راحتی ارتقا دهید.
اقدامات امنیتی اعمال شده توسط ارائه دهنده برای محافظت از سرور و داده های خود را ارزیابی کنید. به دنبال ویژگی هایی مانند فایروال، حفاظت DDOS و به روز رسانی های امنیتی منظم باشید تا از ایمنی برنامه ها و اطلاعات حساس خود اطمینان حاصل کنید.
اطمنیان حاصل کنید که ارائه دهنده پشتیبانی فنی قابل اعتماد با پاسخگویی به موقع را ارائه می دهد.
قیمت سرور اختصاصی ایران را در نظر بگیرید و آن ها در ارائه دهندگان مختلف مقایسه کنید. هرچند که قیمت سرور اختصاصی ایران مهم است، تعادل آن با عملکرد و پشتیبانی ارائه شده برای اطمینان از ارزش سرمایه گذاری شما ضروری است.

در نظر داشته باشید که سرور اختصاصی ایران خود را در هر زمان که بخواهید می‌توانید ارتقا دهید و منابع خود را بالاتر ببرید.

سوالات متداول سرور اختصاصی ایران

آیا امکان ارائه آی پی اضافه بر روی سرور اختصاصی ایران وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید تعداد آی پی های موردنظر خود را طی تیکت به واحد فروش اعلام نمایید؛ پس از امکان سنجی و تایید نهایی از سوی واحد فنی تعداد آی پی مورد درخواست شما به سرور موردنظر اختصاص داده خواهد شد.

چه سیستم عاملی باید انتخاب کنیم؟

نوع کاربری شما سیستم عامل مورد نیاز را تعیین خواهد کرد.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با همیاران فروش تماس حاصل نمایید.

آیا می‌توان بعد از خرید پلن سرور اختصاصی ایران را ارتقا داد؟

بله، شما در هر زمان قادر خواهید بود سرور اختصاصی خود را ارتقا دهید و تنها هزینه ما به تفاوت را پرداخت خواهید کرد.

آیا برای تمدید سرور اختصاصی ایران اطلاع داده می‌شود؟

بله، 6 روز قبل ازموعد سررسید تمدید ایمیل برای شما ارسال خواهد شد و درروز موعد سررسید جهت یادآوری با شما تماس گرفته می‌شود.

سرور اختصاصی ایران از کدام دیتاسنتر ارائه می‌شود؟

از دیتاسنتر آسیاتک و زیرساخت ارائه می‌شود.

بکاپ از سرور اختصاصی ایران چگونه است؟

بکاپ از سرور اختصاصی برعهده کاربر می‌باشد در صورتی که از سرور اختصاصی خود بکاپ می‌خواهید می‌توانید در بخش فنی تیکت ثبت نمایید تا بکاپ گیری از سرور شما انجام گردد.

مشتریانی که به ما اعتماد کرده‌اند